Conditiile de garantie se acorda in conformitate cu prevederile OG 21/92 si Legea 449/2003 valabile de la momentul ridicarii de la curier a produselor expediate. Garantia se acorda conform legislatiei romane in vigoare de la data cumpararii.
Garantia oferita clientului inceteaza atunci cand se constata de catre personal autorizat incercarea de modificare a proprietaților materialelor si componentelor din care este fabricat obiectul, dar si la schimbarea destinației specificate a obiectului. Deasemenea nerespctarea instructiunilor de utilizare si aplicare a produselor le provoaca daune, iar produsul isi pierde garantia.
In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, consumatorului i se va solicita contravaloarea manoperei de investigare.
Garantia nu acopera:
• cheltuielile si riscurile de transport legate de garantia produselor
• orice modificare adusa produsului pentru imbunatatirea sa fara aprobarea scrisa a producatorului sau vanzatorului
• intretinerea periodica necesara si reparatia sau inlocuirea de componente care provine dintr-o uzura normala
• defectele fizice produse in urma socurilor mecanice/termice (sparturi, zgarieturi, crapaturi, arsuri, deformari etc)
• garantia nu este acoperita in cazul in care etichetele, insemnele si sigiliile producatorului prezinta stersaturi, modificari, dezlipiri sau alte urme de interventie
• garantia nu este acoperita in cazul patrunderii obiectelor straine sau lichide in interiorul produsului
Procedura pentru reparatia produselor in garantie:
Pentru repatiile produselor aflate in garantie, clientul trebuie sa:
• informeaza Vanzatorul in scris (e-mail) despre problema aparuta
• trimite copie doveditoare de achizitie a produsului (factura)
• la nevoie, trimite fotografie detaliata cu defectiunea produsului insotita de seria produsului
• la nevoie, in cazul in care nu se poate remedia defectiunea la distanta, clientul trimite produsul la sediu, suportand costurile de transport ale produsului
• dupa remedierea defectiunii, Vanzatorul suporta costurile de transport catre client (pe teritoriul Romaniei)
• in conditiile in care producatorul decide inlocuirea totala a produsului defect aflat in garantie, cu un altul, iar acesta nu mai este disponibil la producator (produs scos din fabricatie), fie se va inlocui cu alt produs similar din seria/categoria respectiva, fie se va inlocui cu un produs cu functionalitati diferite, de comun acord cu Cumparatorul. In cazul in care pretul produsului inlocuit depaseste valoarea produsului de inlocuit, Cumparatorul, de comun acord, va achita doar diferenta de pret rezultata dintre produsul de-nlocuit si produsul inlocuit.